dilluns, 20 de juliol del 2015

ACTIVITAT DE LA CREU ROJA A PALAU, PER SENSIBILITZAR SOBRE LA MOBILITAT DELS INVIDENTS

Poc a poc vaig entrant en les diferents matèries relacionades amb les meves àrees de competència. Ja vaig dir d'un bon començament, que durant aquest mes de juliol em tocava anar-me situant, anar coneixent el terreny, les persones, les entitats, etc, i que seria a partir del dia 1 de setembre quan, sense més temps a perdre, havia d'engegar tota la maquinària per desenvolupar amb la màxima eficàcia possible la meva tasca a les diferents regidories delegades.
 
I qui m'havia de dir a mi que, en el primer acte públic en el que participo com a Regidor de Serveis Socials i Voluntariat, seria precisament una activitat organitzada per la Creu Roja de Caldes, Palau i Sant Feliu, consistent en intentar conscienciar a la població sobre els problemes de mobilitat que pateixen les persones invidents en el dia a dia al carrer!
 
Va ser dissabte al matí, a la zona del Mas Pla, on també es porta a terme els dissabtes el mercat municipal. Consistia en un circuït ple d'obstacles de tota mena, com els que ens podem trobar a cada moment al carrer, i les persones que voluntàriament hi volien participar, s'els tapava els ulls, s'els dotava d'un bastó i s'els feia recórrer tot el circuit a fi que s'adonessin de les dificultats que les persones cegues proveïdes d'un bastó per desplaçar-se pel carrer, es troben dia rere dia.
 
Doncs, com a nou Regidor de Serveis Socials i Voluntariat, que, a sobre sóc invident, us podeu imaginar que l'activitat em va interessar en gran manera. Vaig romandre una bona estona al lloc, i van ser moltes les persones que, malgrat la forta calor, es van disposar a participar-hi de forma activa.
 
També va assistir-hi l'Alcaldessa de Palau, com el propi Alcalde de Caldes de Montbui i la seva regidora de serveis Socials.
 
Des d'aquí vull felicitar a la Creu roja per la seva iniciativa, i els animo a seguir en aquesta mateixa dinàmica, aprofitant també per felicitar-los per l'elecció del nou President de l'entitat, el Sr. Àngel Ampurdanès.
 
En els propers dies mantindrem reunions per intensificar les relacions amb el consistori palauenc en els molts àmbits en els que la Creu roja ens pot resultar de gran utilitat, i més en moments de tanta precarietat econòmica i de mitjans de tota mena com l'actual!
 



El software de antivirus Avast ha analizado este correo electrónico en busca de virus.
www.avast.com