divendres, 26 de febrer del 2010

NO ÉS AIXÒ, COMPANYS

No és per això que em dedico a la política municipal. No he vingut a esdevenir regidor de l'ajuntament del meu poble per a ser insultat, menyspreat i escridassat. Em vaig presentar a les eleccions per treballar al màxim de les meves possibilitats, per aquest poble, per servir-lo i per aportar tant com pugui a la millora i modernització del municipi.

Després que en el ple municipal d'ahir, visqués l'ofuscació, l'embogiment, la crispació perrquè sí, l'odi visceral i més, et planteges si ralment val la pena arriscar la teva trajectòria personal i professional davant tanta preintelectualitat política, precarietat moral i actitud inframental. Si val la pena haver de sentir a crits que ets un mentider, que ets l'inquisidor de l'equip de govern i ves a saber quants improperis més, que ni tant sols es mereixen que recordi.

Un cop passat el sotrac, m'en adono que això em fa encara més fort, que em reafirma en les meves conviccions i treball desinteressat pel meu poble. Fan que la reacció sigui, com sempre he fet a la vida, la de la superació permanent; la de pensar que no podem permetre sota cap concepte que persones amb tants pocs escrúpols hagin de comanar els destins de Palau-solità i Plegamans.

De mi no podran dir que visc de l'ajuntament, o si cobro tant o més. de mi només podran dir que les meves retribucions es limiten a percebre una indemnització per assistir a determinats òrgans col·legiats. de mi podran dir que sóc l'únic regidor de tot el consistori que, a banda de ser del poble, té la seva feina al poble i és l'únic que viu directament gracies a la gent que entra al despatx, majoritàriament de Palau i paguen els corresponents honoraris professionals.

Quatre dels vuit regidors de l'oposició a l'ajuntament, ni resideixen al nostre poble i ni molt menys hi treballen. Ells sí que es poden permetre el luxe d'insultar, d'atacar i desprestigiar impunement a qui, des d'una posició de debilitat per les possibles conseqüències personals en mi, en cas de quallar el seu missatge, no pot defensar-se més que amb l'educació rebuda dels pares i la dignitat com a persona.

He pogut comprovar amb satisfacció que no només tots els meus companys de govern, que també, sino que una major part de la ciutadania recolza i reconeix la meva tasca al capdavant de les àrees municipals que m'han estat encomanades per l'alcaldessa.

Ensanyant-se contra mi d'aquesta manera, no aconseguiran altra cosa que motivar encara més la meva dedicació al poble que estimo, a seguir fent que la policia local sigui un cos motivat, modern i eficaç, que la joventut de Palau-solità i Plegamans segueixi implicant-se cada vegada més en tots els àmbits de la vida i activitats del nostre poble, i que la Comunicació amb els ciutadans sigui cada cop més fluïda, àgil, propera i directa.

No és per això d'ahir pel que em dedico a aquesta política de proximitat; però, si cal pagar el preu d'haver d'aguantar tanta insolència, ho seguiré fent ni que sigui, per evitar encara més desafecció en la gent que tot això provoca.