dissabte, 25 de juny del 2011

BONA PREDISPOSICIÓ

A ran de l'anterior apunt, la Regidora d'ICV Àngels Marcuello, em va enviar el passat dijous dia 23 el següent correu electrònic:

Hola Jaume,

ja saps que vaig mirant el teu bloc de tant en tant; avui he pogut llegir el teu escrit que fa referència a la jornada de comandaments de policia.

Desprès de llegir-lo m'agradaria aclarir-te dues coses:

- des d'avui divendres estic delegada com a regidora de seguretat ciutadana, només seguretat perquè ni rrhh ni comunicació ho portaré jo; a banda també estic delegada en altres àrees que dilluns es faran públiques, malgrat avui s'han acabat de fer les delegacions que no s'havíen fet dimarts
- en referència a l'àrea de seguretat ciutadana voldria tranquilizar-te, en el sentit que no tinc pas cap intenció de deconstruir cap dels projectes que vas endegar; el sentit comú em diu que s'ha d'aprofitar el màxim possible del treball anterior i continuar treballant sense grans ruptures, pel bé del nostre poble. Ara bé entendràs que hi ha aspectes que crec no estan funcionant òptimament i això s'haurà de redreçar, i sempre procuraré fer-ho en positiu i sense sectarismes, a banda de les noves iniciatives que jo pugui endegar. De totes maneres, espero seguir mantenint un diàleg fluït amb tu que em permeti explicar-te si hi canvis concrets per quin motiu s'executen, així com també comptar amb la teva participació en tots aquells aspectes que sigui possible ja que crec que l'experiència que has obtingut aquests quatre anys de regidor de governació poden ser d'utilitat per l'àrea i en definitiva positius pel nostre poble

Bona revetlla!
Angels

Com us podeu imaginar, el mateix dijous vaig contestar d'immediat el seu correu. em satisfà molt aquesta actitud en positiu que es distancia i molt de la que fins ara ha expressat la recuperada alcaldessa Sra. Padrós. espero sincerament que tingui un ampli marge de maniobra com a regidora de Seguretat i que la sra. Padrós deixi definitivament d'actuar a la Policia com ho ha fet des del mateix dia 11 que va prendre possessió com alcaldessa. Per cert, observareu com la sra. Marcuello no desmenteix cap de les meves afirmacions sobre l'actitud i les paraules de la Sra. Padrós durant l'acte amb els comandaments policials.

L'Àngels Marcuello sap perfectament que pot comptar amb la meva col·laboració per seguir avançant en la transformació i modernització d'aquest cos policial que, cal dir-ho, es va iniciar seguint les indicacions del sr. Carles Sánchez, càrrec del tripartit i lligat amb ICV, en aquell cas com a Sotsdirector de la Policia de Catalunya.

El Grup municipal de Convergència i Unió ha volgut des del primer moment fer un adequat traspàs de poder al nou equip de govern. Per això vam acordar que el gerent sortint, sr. Joan carol, es reunís amb la sra. Padrós. Així ho va fer el passat dia 14 de juny; però el dia 15 l'alcaldessa va manifestar a Ràdio Palau que CiU no havia volgut fer cap traspàs i que només en Joan carol s'havia avingut a fer-ho. Hem seguit insistint en fer més reunions per a un correcte traspàs; però ens ha anat donant llargues, i de moment encara no ha estat possible portar a terme cap més reunió ni amb ella ni amb ningú més. Nosaltres seguim disposats a treballar pel bé d'aquest municipi i que no ens passin, per culpa de tanta supèrvia, coses com el femer en que es va convertir aquest poble durant la revetlla, ja que, si haguessin volgut comptar una mica amb nosaltres no s'haurien limitat a insertar un simple avís a la pàgina web municipal sobre la recollida especial del rebuig a partir de les quatre de la tarda del dia 23; haurien fet una adequada bustiada i evitar així problemes innecessaris.

Ara només restem a l'espera que el proper dilluns es faci públic el nou cartipàs municipal, i com sí podem dir els socialcristians: Què Déu ens agafi confessats!