dilluns, 29 de desembre del 2008

MARATÓ DE DONACIÓ DE SANG


Dissabte vaig donar sang. Sí. No ho havia fet mai, i si voleu que us sigui sincer, tampoc m’ho havia plantejat de fer-ho fins ara. Suposo que és quelcom del que sents a parlar-ne habitualment, i en aquell moment sí que penses en la gran contribució que això suposa per a la cura de molts malalts, però, no hi tornes a pensar fins a la propera ocasió en que, per una raó o altra, et torna a la memòria.

Ara ja ho he fet, ja sé el que és, i també he pogut reflexionar sobre el que aquest acte tan senzill però solidari pot suposar per a molts que ara ho necessiten per salvar la vida, i que un dia puc ser jo mateix qui ho necessiti.

Diuen que vam ser més de 170 persones les que vam acabar donant sang; i que foren 18 els que, com jo ho fèiem per primera vegada.

Això s’anirà repetint any rere any, i jo, ja no faltaré mai més a la cita!