dissabte, 27 de setembre del 2014

SENTIMENTS COMPARTITS

Ahir divendres a la nit, passades la una de la matinada, vaig rebre un correu d'un vell i gran amic d'Esquerra Republicana. Crec que el que hi diu respon a un sentiment prou clarificador i definitori, que molts compartim en silenci. Per aquesta raó, tot i que m'ha dit que no té inconvenient en que desvetlli la seva identitat, prefereixo no fer-ho. Però sí que el reprodueixo a continuació en la seva literalitat:
 

Jaume, aquesta tarda ha estat una de les mes tristes de la meva vida, he vist com un dels presidents del meu país era tractat com un reu portat davant d'un tribunal de la Inquisició, tant sols faltava que al sortir del Parlament el cremessin viu i li tallessin el coll per penjar-lo a una farola en una de les sortides de Barcelona per a escarni de tots els catalans.

 

El que et dic ho faig amb tota la sinceritat del mon, una cosa així tant sols som capaços de fer-ho els catalans, no veuràs mai a un cabró corrupte de la resta de la península amb un espectacle com el que s'ha pogut veure avui.

 

Com a Català em sento avergonyit i penso que una cosa com la d'avui no es tenia que haver acceptat mai o dit d'altra manera haver-la acceptat mai per donar veu a una impresentable com la Sra Camacho o  a un............prefereixo..... no dir com el definiria  Albert Ribera.

 

Perdona la parafernàlia, però a algú ho tenia que dir i he pensat que millor a tu que a ningú altre.

 

Gracies per llegir-me.

 




Este mensaje no contiene virus ni malware porque la protección de avast! Antivirus está activa.